منتدي طلاب جامعة جنوب الوادي الجديد
مرحبا بك في منتدي جامعة جنوب الوادي بشكله الجديد
اتمني أن تجد عندنا ما يسرك
مرحبا بك في منتدي جامعة جنوب الوادي بشكله الجديد
اتمني أن تجد عندنا ما يسرك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هنا هنتجمع من تاني

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

@~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@

Angel Crying
mohamed_someone
alking ahmed
Mahmoud
karem
tito2010
M.ROSHDY
golden angle
Abd Al-Rahim Hosni
MAX @2010
shab men hokok
بنوتة مطرقعة
حابس نملة ومعذبها
sandy38
المستشار
19 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Mahmoud
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
Mahmoud

ذكر
تاريخ الميلاد : 20/02/1990
وظيفتك : in the training

@~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: الخبراء الصعايده   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالأحد أغسطس 08, 2010 3:45 pm

صباح الفـــــــل

صعيدي مسكوه مع شبكه إرهابيه قالوله إيه آخر عمليه عملتها ........ قال البواسير

واحد اتصل
بزوجته
وقال لها انا كسبت المليون جهزي الشنطه

قالت اجهز ملابس الصيف ولا ملابس الشتا
قال اي حاجة المهم ارجع ما ألقاكيش في البيت

سألوة لية بتاخد الدوا قبل ميعاده
قال علشان أفاجئ الجراثيم

قالوا للريس مش حاتقول خطبة تودع بها الشعب.
قال لهم ليه هو الشعب رايح فين؟

حشاش لصيدلي : عندك شريط بنادول؟ قاله : عندي. قاله:حطه خلينا نسمع

من لم يمت بحد السيف مات بغيره،
تعددت اﻷسباب و الموت واحد
وما طار طير و ارتفع اﻻ و كما طار وقع
"
كابتن طيار في الخطوط الصعيدية يعلن عن اقلاع الطائره

صعيدي قال لأبوه: رخصة السواجة خلصت يابوي
قاله: من لفك في الشوارع طول النهار يابن الجزمه

سكران يسال حشاش: الهند بعيده؟
قال : أعتقد لأ ........ لأن معانا واحد هندي في الشغل بيجي كل يوم على عجلة.‎

حيجيبوالفرخة المسئولة عن دخول الفيروس مصرالنهاردة في برنامج البيض بيضك

صعيدى دخل الجيش اسمه ثابت كل ما يصرخ الضابط ثابت يقول : نعم يا فندم !!!
الضابط يقوله : يابابا مش باندهلك أنا قصدي اثبتوا .
وفى يوم عرف الضابط ان الوزير حايزورهم
وقال : أكيد ثابت حايبوظ اللقاء مع الوزير ، فأحسن لي أطلعه اجازه .
وصل الوزير وصرخ الضابط : ثابت
صرخوا العساكر كلهم : طلع اجازه يا
فندم

ومازال الخبراء الصعايدة فى لبنان محتارين الى الآن هل الذي مات الحريري ام رفيقه

صعيدى سألوه ايه احلى صدفة بحياتك قالهم امي وابوي تزوجوا بنفس اليوم
alking ahmed
مبدع متألق
مبدع متألق
alking ahmed

ذكر
تاريخ الميلاد : 22/01/1990

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالأحد أغسطس 08, 2010 4:15 pm

ههههههههههههههههههههههه
نايس حودا
MAX @2010
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
MAX @2010

ذكر
تاريخ الميلاد : 08/02/1990

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالجمعة أغسطس 13, 2010 9:09 am

نايس حودا
هههههههههههههههههههههههههههه
جامدين والله
sandy38
المراقبة العامة
المراقبة العامة
sandy38

انثى
تاريخ الميلاد : 20/01/1992
وظيفتك : طالبة

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 07, 2010 8:46 pm

يحكى ان منوفيا دعى يهوديا وارا ان يرغبه فى الاسلام,فقدم له وجبة طعام
قال اليهودى :هل دينكم يامركم باكرام الضيف؟
قال المنوفى :نعم
وانتم ؟
قال اليهودى لا
فابتسم المنوفى واعتنق الديانه اليهوديه

رد فعل البنات بعد اول بوسه
فى امريكا:واو
فى لبنان :يالله شو حلو كتير هالبوسه
فى مصر:استر عليا ربنا يستر على ولاياك

واحد بيسال صاحبه :الخناقه بينك وبين مراتك انتهت على ايه
رد:جاتلى وهى راكعه على ركابها
ساله:وقالت لك ايه؟
قال :قالت لى اطلع من تحت السرير ياجبان

*صعيدى مسكوه بيزور فلوس
بيقول للضابط :اموت واعرف عرفتوا ازاى؟
رد الضابط :بذمتك فيه ورقه ب65 جنيه؟؟؟

*بخيل عمل شوربة لحمه فسالوه فين اللحمه؟
قالهم هو شاى العروسه فيه عروسه

*صعيدى عاوز يشنق نفسه من رجليه,سالوه ليه
رد:جربت من رقبتى كنت هموت

*واحد بيقول لصاحبه عيب مراتك تحدفك بشبشب واحنا قاعدين
قاله:بس بذمتك جه فيا

*سالوا صعيدى ايه اخبار الصيام
رد وقال :والله لولا الوضوء كنا متنا من العطش

*واحد بيسال صاحبه اللحمه ولا مراتك
رد وقاله:انت بتهرج دى الشوربه برقبتها

*صعيدى بعت رساله لاخوه فى امريكا
open god write his book on in in
الترجمه:فتح الله كتب كتابه على فيفى
mohamed_someone
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
mohamed_someone

ذكر
تاريخ الميلاد : 08/10/1989

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالخميس سبتمبر 09, 2010 5:16 am

هههههههههههههههههههههههههههههه
نايس
mohamed_someone
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
mohamed_someone

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالخميس سبتمبر 09, 2010 5:17 am

مرةاجماعه بلدياتنا عملوا اجتماع يناقشوا فيه تأخرهم العلمي.
فقام واحد بيقول: أمريكا طلعت القمر قبلنا واحنا قاعدين
قام رد عليه واحد: خلاص احنا لازم نطلع الشمس.
فقالوا: احنا كدة هنسيح
رد عليه: يا غبي احنا هانطلعها بالليل
karem
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
karem

ذكر
تاريخ الميلاد : 01/10/1990
وظيفتك : ...............

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالخميس سبتمبر 09, 2010 5:51 am

هههههههههههههههه
MAX @2010
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
MAX @2010

ذكر
تاريخ الميلاد : 08/02/1990

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالخميس سبتمبر 09, 2010 4:37 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اوعى تكون زى بلدياتك
mohamed_someone
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
mohamed_someone

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 14, 2010 3:50 pm

ههههههههههههههههههههههه
شويه نكت جديده
مرة واحد كان واقف فى الشارع مستنى الاتوبيس فجاله واحد تانى قاله والنبى يا عم ماعندكش جنيه سلف قاله بص يا ابنى عارف الميدان اللى هناك ده انت تروح هناك و من على ايدك اليمين سيب اول شارع وتانى شارع وتالت شارع ورابع شارع و خش فى الخامس...سيب اول عمارةوتانى عمارةوتالت عمارة و رابع عمارة و خش فى الخامسة...اطلع اول دور وتانى دور وتالت دور ورابع دور و بعدين لما توصل خامس دور هتلاقى سبع شقق سيب اول شقةوتانى شقةوتالت شقةورابع شقةو بالمفتاح اللى انا مديهولك ده افتح باب خامس شقة.... اول ما تدخل هتلاقى قدامك ست غرف سيب اول غرفة وتانى غرفةو تالت غرفةو رابع غرفة ادخل الخامسة هتلاقى دولاب افتحه سيب اول رف وتانى رف وتالت رف ورابع رف و خامس رف مد ايدك هتلاقى مصحف هاته احلفلك عليهان مفيش فى جيبى و لا مليم .... هههههههههههه

بيقولوا الصعايده عملوا كروت مينا تل بطايق هههههه

واحد صعيدى بيعاكس وحده حلوه قالتوه حاسب بابا جاى.رد! قوليله انى اخوكى

واحد صعيدى راح يزور واحد يابانى صاحبه فى مستشفى فى اليابان اليابنى كان نايم وبيتنفس بجهاز التنفس الصناعى فالصعيدى بيقول لليابانى شد حيلك امال واليابانى يرد ( يوكى شنج ) والصعيدى يقول ( يوكى شنج ) دى فى عنيا بس شد حيلك انت اليابانى ( يوكى شنج ) وبعدين مات وفى الجنازه بتاعته الصعيدى كان بيقول لواحد صاحبه الله يرحمه كان بيوصينى على بنته ( يوكى شنج ) قبل ما يموت رد صاحبه ( يوكى شنج ) دى مش بنته ده كان بيقولك قوم من على خرطوم الاكسجين

مرة واحد صعيدي شاف الهرم قال يبوي كل دي قطعة جبنة نستو

استاذ بيعلم التلاميذ الطرح فبيقول لتلميذ افرض ان معايا فى جيبى 5 جنيه وقع منهم 2 جنيه يبقى فى ايه فى جيبى ! التلميذ : يبقى جيبك فيه خرم

واحد بيقول لصاحبه فرده الكوتش بتاعتك نايمه! قالوه ايوه اصلها كانت سهرانه للصبح

واحد صعيدى راح يشترى جزمه فبيسئل صاحب المحل بكام الجزمه دى رد البياع دى ب 30 جنيه راح الصعيدى
قال للبياع اتهاود معيا علشان آخد الفرده التانيه

واحد صعيدى لما بينزل البحر فى الشتاء بيلبس مايوة صوف

مرة اتنين صعايده دخلو كليه الطب واحد اتخرج محامى والتانى محاسب

واحد صعيدى خبط واحد بالعربيه وفى التحقيق دار هذا الحوار الظابط : خبطه بالعربيه ازاى ؟ الصعيدى : يا بيه آنى اديته كلاكس وولعتله النور واديته فلاشر وهو اللى مارضيش يبعد عن طريقى الظابط للمصاب : لما هو ادالك كلاكس ما بعدتش ليه؟
المصاب يا بيه انا قاعد فى دكانى- ابعد اروح فين؟

مرة اتنين صعايده كانو ماشين فى الصحراء طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبه وقعد يجرى وبص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش قاله ما بتجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته

مره واحد عنده دولاب عايز يطلعه الدور الرابع.بعت ل اتنين صعايده يطلعوة وبعد ما وصفلوهم مكان الشقه بص لقى واحد بس شايل الدولاب وبينهج ساله صاحب الدولاب امال فين زميلك رد عليه وقله ان شايل الدولاب و زميلى جوا الدولاب شايل الارفف

واحد صعيدى كان بياكل بايده الشمال راح ابن عمه قال كدة الشيطان ياكل معاك راح حاطط سم فى الاكل

واحد صعيدى رمى على مراته يمين طلاق فتحلها دماغها

واحد راح للدكتور قاله يا دكتور لما بحط ايدى على عينى ما بشوفش حاجه راح الدكتورعمله عمليه فخرمله ايده

صعيدى راح يبيع حماره فى السوق رجع الحمار وحده و فى بقه 10 جنيه

مرة واحدة تخينة اوى شاورت للحنتور الراجل قالها اركبى بسرعة قبل ما الحصان يشوفك

واحده وحشه قوى بتقول لجوزها يا ريتني عصفوره قالها ياريتنى بندقية

واحد اتجوز واحدة وبعد اربع شهور ونص مراتة خلفت ولد فسالها الواد دة جة ازاى واحنا متجوزين من اربع شهور ونص؟؟؟؟!! قالت لة انت متجوزنى من امتى؟؟؟قال لها من اربع شهور ونص قالت لة انا متجوزاك من امتى قال لها من 4 شهور ونص قالتلة كدة يبقوا تسعة فرد عليها ايوة كدة كنتى هتخلينى اشك فيكى

ليه الصعيدي بيربي شنبه ؟؟؟؟؟؟ علشان الدبانه تمسح رجليها قبل ما تدخل

صعيدي ربنا فاتحها عليه وساكن في الدور الخامس وبعد ما نزل الصبح افتكر انه نسى نظارة الشمس والمنديل فنادى علي زوجته وقالها ارمي النظارة والمنديل فرمت زوجته النظارة فانكسرت فقال لها خلي المنديل انا طالع اخذه ههههههههههههههههههه

ليه الصعيدي بيذاكر بره بيته علي نور الشوارع ؟؟ علشان يقولو انه متعلم في الخارج ههههههههههههههههههه

يوم فرح واحد صعيدى كل المحلات اتسرقت ليه ؟؟؟ علشان الاقفال راحت تبارك له ههههه

مره واحد صعيدي دخل في رجله مسمار مصدي عمل ايه؟ خبط رجله بقوه علي الارض وقاله والله مانتا طالع ابدا ههههههههههههههه

وحدة ست قالت لجوزها عايزة كبريت ..... بعد فترة عطاها الكبريت راحت زوجته تقول الكبريت خربان ( الزوج ) ازاي انا مجربو عود عود

واحد صعيدى احرز هدف ضيعة فى الاعادة

واحد صعيدي بعت صورته بالمايوه لاهله . . بعتوله هدوم علي وجه السرعة

طبيب عيون بيحب وشايل وردة فى ايديه وقال لحبيبته شايفة الوردة دى ياحياتى قالتله اه وقام نقلها الى اليد الاخرى وقالها طب كده

صعيدي وقفت علي وشه دبانه بيهشها . فقالت له حتي انت يا معفن

مره واحد بلدياتنا استعجل يخلف عيال --- عمل ايه؟ اتجوز واحده حامل هههههههه

مرة واحد صعيدي كان مسافر أمريكا واهله في البلد عطوله 3 زلع فيهم "مش" عشان ياكل كل واحدة في شهر وقالوله سمي قبل ماتاكل عشان الشيطان مياكولش معاك ... اول زلعة نسى يسمي ... والتانية نسى يسمي ... في المرة التالتة طلعله الشيطان وقاله : أبوس ايدك تسمي ... معدتي باظت هاهاهاهاهاهاها

مرة نجار صعيدي دخل في رجله مسمار ماعرفش يطلعه ... تناه هاهاهاهاهاها

مرة واحد صعيدى خبطته عربية روحة طلعت خبطتها طيارة

ايه وجه الشبه بين الصعيدي الذكي وسوبر مان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الاتنين شخصيات خياليه

مرة سواق تاكسي موت واحد ونقل علي التاني
ومرة نجار نفسه اتكسرت مسمرها
ومرة واحد صعيدي راح يسوي معاشه في الفرن

مرة واحد كهربائى خلف بنت سماها نجفة

مره 10 صعيده بيهزرو مع بعض مات منهم 8 قال واحد منهم بس يامحمدين لتقلب جد

مره واحد حس ان مراته بتخونه قالها انه مسافر وجلها بعد شويه ضرب الجرس فكان فى البيت 4 تماثيل مرته واقفت الراجل اللى كان معها معى التماثيل دخل جوزها لقه 5 تماثيل مايعرفش مين التمثال الخامس فقال انا حضرب طلقه اللى حيجرى يبقه هو الخاين فضرب الطلقه فجرو الخمسه

مرة واحد دخل الحمام شاف مساحة متعلقة قال يابوي كل دي مكنة حلاقة

مره واحد راح لسعاتى قاله عندك ساعه قاله أه عندى قاله بكام قاله ب 10 جنيه قاله طاب إدينى نص ساعة

مرة واحد صعيدى راح يغير انبوبة بتوجاز فسألة صاحب الانابيب فين الانبوبة الفارغة فأجاب الصعيدى انا هشربها هنا

حاجه بتقول ميو وبتطير ايه هيه .... قطه مضروبه شلوت

ليه الصعيدى لما بينام بيحط تحت السرير قنبلة ؟؟؟؟؟؟؟ علشان يصحى من النوم بدرى

حاجة زى الصاروخ ومعدية من أدامك ايه هيا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ صرصار وراكب موتوسيكل

مرة واحد صعيدى لقة مصباح علاء الدين و هو ماشى فضل يمسح فية لحد لما موت العفريت ههههههه

واحد حانوتى فتح محل فكهانى كتب على المحل الموووووز علينا حق

مرة واحد جزار مات طلع ورا جنازته الكلاب

مرة واحد قصير راح يشهد في قضية في المحكمة فقالو القاضي قول "والله العظيم أقول الحق" فحلف فسأله القاضي عن إسمه فقاله إسمي نخلة فقاله القاضي هو من أولها حتكدب

مره واحد صعيدى حلم انه بيحفر فى بير غويط صحى لقى ايده فى منخيره

مرة واحد صعيدي بيسأل واحد فرنسي ليه معندكوش نكت زينا رد عليه وقال عشان معندناش صعايدة

صعيدي نزل يتمشي ...... .جابوه من علي الحدود ..... ههههههههههههههههه

مرة واحد مسطول ماشى فى الشارع قابله واحد مسطول تانى و سأله ده الشمس ولا القمر قاله والله معرفش أصل انا مش من هنا

مرة نملة وقعت في عصير الطماطم قالت اخيراً وصلت إلى البحر الأحمر

واحد صعيدى الكهرباء مسكته قال مش انا

واحد بيسال ابوه امال يابا جبال الالب فين قاله اسال امك هيااللى مبتحطش الحاجه فى مكانها

ثلاث صعايدة راحو يسرقوا بنك واحد بيسرقة والثانى بيراقب والثالث بيبلغ البوليس

مرة واحد صعيدى ماشى على كوبرى 6 اكتوبر قال يابوي يابويي كل دى بلكونه

واحد اهبل وواحد احول فتحوا مطعم, فلافل الأحول يرمى القرص على الأرض و الأهبل يقول : تش تش تش

واحد صعيدى راح لواحد بياع تيليفزيونات بيسأله عندك تيليفزيونات ملونة البياع قاله ايوه راح الصعيدى قايله ادينى واحد أخضر

واحد بلدياتنا سمع اغنيه مدحت صالح انا عايز اعيش فى كوكب تانى وبعدين بلديتنا راح لمدحت قاله وادينى الكوكب ده قال له لا دى اغنيه بس يعنى كلام فى الهوا قام وخده وبلديتنا مصمم ورماه فى الصحره وهناك فى الصحره بلدياتنا قابل راجل بلديتنا بردك كان هناك قاله مالك رد التناى مصدع من الشمس رد بلدياتنا الاول اخوك مخيمر من الارض

مفتش دخل فصل وسأل مين قتل كليبر أول تلميذ خاف وقال مش أنا ياأستاذ التاني قال والله ماأعرف حاجه وهكذا كل الفصل خرج المفتش متضايق خرج المدرس وراه وقالله ياسيادة المفتش انت متأكد ان اللي قتل كليبر في الفصل ده

واحد صعيدى وقع فى خلاط مسلح خرسانه نزل يقول يلعن ابو الملاهى

اتنين مشيين فى الصحرة طلع عليهم اسد طلعوا يجرو لقوا باب واحد منهم استخبا ورا الباب والتانى اعد يخبط على الباب ويقول للتانى افتح الاسد هيكلنى

مرة واحد صعيدى راح يشترى تلفزيون فساءل صاحب المحل التلفزيون دة بكام قلوة ب500 جنية قال لصاحب المحل انا ماعيش الا 300 جنية قالو صاحب المحل اوكى اخذ منك ال300 جنيه واديك بالباقى ضرب على افاك وفى يوم اعد مع مراتة بيتفرج على التلفزيون لقيتة بيهرش على قفاة قلتلة مالك قلها بفكر اشترى فديو هههههههههه

واحد ارفان من عيشته وقع فى حفره قال احسن

واحد اقرع اتجوز واحدة قارعة خلفو والد سموة شعراوى

مره واحد صعيدى لقى الفنوس السحرى دعك الفنوس العفريت جاله تسلخات هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

مرة واحدة بتقول لجوزها واحد رخم ماشى ورايا يعاكسنى من اول ما خرجت من السوق لحد البيت قالها طيب وانت ايه اللى اخرك قالتله اصله كان ماشى ببطئ

واحد صعيدي حب يعمل ارهابي,خطف ابنه محدش سال عليه.. قتله

مرة واحد بخيل نايم بيموت واولاده قاعدين حواليه فبيسال مراته انتى جانبى قالتله اه هنا جانبك والعيال هنا رد اولاده اه يا بابا كلنا حواليك قالهم لما انتو كلكم هنا امال مين اللى مولع النور اللى برة

مره واحد ندل فى غرفة الانعاش ما بين الحيا والموت بيوصى عياله انهم يكونوا اندل منه وهماخرجين قطعوا عنه جهاز التنفس

مرة 2 صعايدة بيلعبوا شطرنج الملك مات مخنوق منهم

مرة صرصار ميت على نفسة من الضحك ليه ؟ لان ال بيجرى وراه احول

واحد صعيدي عرف ان الموضه السنادي الجلد قام قالع هدومه ومشي عريان

واحد صعيدي يعمل لدي كفيل في الخليج أخونا الخليجي بيحب الدش جدا ومن الخوف من ملاومه الأهل له لم يعلم أحد أن عنده دش الصعيدي هو حارس العمارة فقاله الخليجي انا خارج في نزهة اليوم فلا تحاول الصعود الي السطح لأنني مربي وحش علي السطح فقاله الصعيدي أبــــــشر... لكن وقعت الكارثة ففضول الصعيدي غلبه في آخر النهار قال لنفسه لن أهدا الأ برؤية هذا الوحش فذهب الي السطح وخاف من فتح الباب فنظر من ثقب الباب ففر هاربا الي اسفل فوجده الخليجي في حاله متدهوره وقال له ماذا كنت تفعل فقال له الصعيدي لقد رأيت الطبق الذي يأكل فيه الوحش

مره واحد صعيدى حب يشرب لبن سخن ولع فى الجموسه

صعيدى هرش فى بطنه طلع مصارينه

واحد من قبلي وواحد من بحري قعدوا علي قهوة الراجل بتاع بحري كان واكل سمك قال للقهوجي يا ولا هات مية عشان السمك عطشان رد عليه الصعيدي كان واكل لحمة وقال للقهوجي يا ولا هات مية عشان العجل عطشان
مره واحد صعيدي ركب دماغه عمل حادثه

اثتنين عربجية قابلوا بعض واحد بيقول للتاني تصدق عرفت الحمار وما عرفتكش قام التاني رد عليه وقالوا شيء طبيعي اني الحمير تعرف بعضها

مره واحد رخم دخل السينيما وجد السينيما كلها فاضيه وفيها واحد بس جلس خلفه وقال له راسك كده شويه هاهاهاهاهاهاها

قمة الهدوء انك تسمع شريط فاضى وقمة الرخامة انك تقلب الشريط وقمة التناحة انك تعيد حتة عجبتك

ولد بيسأل ابوه بيقولو انا جيت ازاى ابوه قالو جبنا كوبايه مايه وحطينا فيها سكر وتركناها تحت السرير وصحينا الصبح لقيناك جيه الولد جاب كوبايه وحط فيها سكر وتركها تحت السرير تانى يوم بيشوف الكوبايه لقى فيها صرصار قالو والله لو ماكنت ابنى لكنت موتك بالشبشب

اثنين مسطولين جالسين امام الهرم واحد بيقول للثانى الهرم ده امى اللى بنيته فالثانى قاله تسمع عن البحر الميت اخواتى اللى قتلوه

مرة واحد راح للبقال قالة عندك حلاوة قلة اة قالة ادينى زيتون قالة عندك جبنة قالة اة قالة ادينى مربى راح البقال لابوة قالة ابنك كل ما يجيلى يقولى عندك حلاوة ................قوله عندك عصايا قلة اة قلة اديلة بالشبشب

واحد صعيدى ماشى فى طريق ... فجاءة وجد نفسة فى وسط معركة بضرب النار .. استخباة وراء جدار وشوية حضروا ناس من ال بيضربوا نار ووضعة البندقية على راسة .. وسالوة انت معنا ولا مع الاخرين ؟ قالهم انا معاكم ..قلولة احنا الاخربن

مرة واحد تزوج وحدة شيك في الصباح لقاها كمبيالة

واحدة بعد مباراة السعودية والمانيا بتقول لجوزها الفرخة بتاعتنا باضت ثمان بيضات قالها لية كانت نايمة مع ديك الماني

مره واحد زملكاوى اشترى ساعه كل ماتيجى الساعه 6 تقول له بيبو بيبو بيبو

صورصار راح الاجزخانة بيسأل ( فيه مبيد بشري )

واحد صعيدى قتل ابوة علشان يحلف برحمتة

واحد صعيدى بيقرقض فى اظافره وصل لكوعه

سأل القاضى المتهم ليه قتلت الراجل بالسكينه رد المتهم علشان مكانش معايا مسدس

فى صرصارفى العناية المركزة بيسال الصرصار الجانبة بيرسول قل لاء ضربه شبشب

في شويه نكت قديمه لو مش عجبتك المشرف يشلها
Very Happy
Angel Crying
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
Angel Crying

انثى
تاريخ الميلاد : 24/02/1991

مُساهمةموضوع: هتموت من الضحك   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالخميس سبتمبر 16, 2010 3:04 am

مرة اثنين بلدياتنا في الجيش فالصول بيسأل الاول: ايه ده؟؛ قال له: البندجيه يافندم،
قال له: بندجية ايه ياهريدي دي وطنك دي امك،
فراح للعسكري التاني قال له: ايه دي؟، قال له: دي ام هريدي يا فندم.
----------------------------------------------
مرة واحد بلدياتنا وقع فى حفرة نزلولوا حبل طلع مخنوق .
مرة واحد بتاع سمك ابنه مات فماشى فى الجنازة يقول: كان صاحى وبيلعب .
محشش سأل واحدة اسمك ايه؟ ردت: أسماء؛ فقال: يعني ما فيش اسم محدد؟!
مره واحد احول سجل في الجيش...... حطوه في قسم القصف العشوائي
مره واحدة عجوزة عندها 80 سنه لقت مصباح علاء الدين طلع لها الجنى طلبت منه تصغر 30 سنه بقى عندها 50 سنه وطلبت منه يصغرها 20 سنه بقى عندها 30 سنه طلبت منه يصغرها 10 سنين بقى عندها 20سنه طلبت منه يصغرها 10 سنين ـــ جلها الحصبه ماتت
---------------------------------------------
مرة واحد راح السودان بالليل ملاقاش حد .
سكران ماسك الفرخة بتاعته .قاعد يضرب فيها يضرب فيها ويقولها: كل يوم بيض بيض مافيش جبنه
صومالى ركبه عفريت العفريت مات من الجوع
مره واحد مسطول اوى راجع بيتهم الساعه اتنين بليل فاخته فتحت له الباب قام ضربها بالقلم على وشها طاخ وقالها كنتى فين لحد دلوقتى.
--------------------------------------------
واحد سكران فتح التلاجه وبص للجلي ...وجده بيرتعش :قالوه متخفش هاخد عصير
-------------------------------------------
مرة واحد خد مراته جنينه الحيوانات و صورها جنب قفص القرود وعلق الصورة فى الصالون وكتب تحت الصورة: هذه صورة زوجتى مع القرود (ملحوظة: زوجتى الثالثه على اليمين).

M.ROSHDY
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف

ذكر
تاريخ الميلاد : 27/05/1990
وظيفتك : طالب

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالخميس سبتمبر 16, 2010 7:11 am

نايس نكت تينا
sandy38
المراقبة العامة
المراقبة العامة
sandy38

انثى

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالخميس سبتمبر 16, 2010 1:45 pm

مره واحد احول سجل في الجيش...... حطوه في قسم القصف العشوائي

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حلوين اوي
سحس بمب
مبدع فعال
مبدع فعال
سحس بمب

ذكر
تاريخ الميلاد : 25/01/1988

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالخميس سبتمبر 16, 2010 6:36 pm

نايس نكت
shab men hokok
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
shab men hokok

ذكر
تاريخ الميلاد : 23/09/1989
وظيفتك : سفير النوايا الحسنه

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أكتوبر 12, 2010 4:14 am

اتنين فشارين اوى واحد بيقول للتانى تصور ماما جابتلنا حله وسعها 10 فدان .. التاني قاله طب وايه يعني ماحنا ماما جابتلنا باميه الواحدة منها طولها 2 متر ..صاحبه قاله ايه ده و بتطبخوها فين دي ؟؟؟؟ قاله فى حلة امك

مدرس بيسأل الطلبة فى الفصل بتعملوا ايه اول ما تروحوا البيت ؟ الاول قاله انا بتفرج عالتلفزيون واروح لاحمد بتاع الحشيش ..التانى قاله انا بلعب كورة واروح لاحمد بتاع الحشيش ..التالت قاله انا بذاكر واصلى واقرا قرآن ،، المدرس فرح بيه اوى وخده بالحضن وقاله اسمك ايه ؟؟؟ قاله انا احمد بتاع الحشيش

واحد الدغ فى حرف الـ (ر) وبيتكسف جدا لما يشترى شاورمة يقول للراجل هاتلى شويمة فبيقوله هاتلى واحد كفته وخلاص وهو زعلان جدا .. طلعله عفريت قاله تطلب ايه ؟ قاله نفسى اقول شاورمة صح .. قاله خلاص قولها بكرة بس هتكون مرة واحده بس .. راح المحل وبيقول للراجل بكل عنطزة بقى هاتلى واحد شــاورمة .. قاله ايه ؟؟؟ قاله هات واحد كفتة الله يحرقك

مرة واحد بيعدي الشارع مع صحابه خبطته عربية ومش عارفين يقولوا لمراته الخبر ازاى ..شالوه وراحولها البيت فتحتلهم الباب واحد منهم قالها : جوزك ضيع كل فلوسه عالقمار.. قالتله : إلـهي ينشل البعيد !! .. قالها: وباع البيت .. قالتله: إلهي يبيعوا عنيه !!! قالها: واتجوز عليكي على فكرة .. قالتله: إلهي يدخلوا عليا شايلينه !!.. الراجل قال : بــس .. خشوا يا شباب

بخيل جالة ضيوف قال لمراتة انا بفكر ادبح البغبغان عشان نعمل شوربة وفته و نشوى الضلوع على الفحم ونعمل الجناح هواية وممكن كمان نعمل لحمة راس ومخ ونقلى الكبد والقوانص ... رد البغبغان وقالة ما تيجى تحلبنى بالمرة عشان تعمل رز بلبن ياروح امك

اتنين ماشين في الشارع و الدنيا بتمطر عدت عربيه بسرعه غرقتهم ومشت واحد قال للتانى : تعرف لو كان حصل معانا كده في المهندسين بقى كان السواق وقف .. وخدنا بيته .. و غيرلنا هدومنا .. و خلانا نبات عنده .. وكان ادانا 100 دولار الصبح واحنا ماشيين كمان ... التاني قاله : بتتكلم بجد والله ؟؟؟؟؟؟ قاله اه و الله حصلت مع أختي

واحد كل يوم يعدى على مطعم ويسأل الطباخ عندكوا كيكة الطماطم ؟ فيقوله الراجل لاء فيجى تانى يوم يسأله عندكوا كيكة الطماطم؟ فالراجل يقوله لاء .. ويجى تالت يوم يعمل نفس الحكاية .. فالراجل زهق و قال لما اعمله كيكة طماطم و امرى لله .. جه تانى يوم وقاله عندكوا كيكة الطماطم ؟ فالراجل قاله ايوا يا سيدى .. قاله : يععععععع بتاكلوها ازاى دى ؟؟؟

اتنين حراميه دخلوا شقة بليل .. صاحب الشقة صحى فجأة فواحد منهم استخبى فى البلكونة والتانى استخبا فى الحمام .. شوية وصاحب البيت دخل البلكونة ومسك الاولانى وقاله انت بتعمل ايه هنا ؟؟؟ فالحرامى قاله استنى بس هفهمك .. أأ..أأأ...أنا من سلاح الطيران فى الجيش وكنت بحارب اليهود بالطياره لكن صاروخ جه فيا فنزلت بالبراشوت في البلك...ونة دى ... الراجل قاله : ايوه أهو انت كده بطل ، مش التاني اللي نايملى في البانيو ويقولى ضفادع بشريه

صعيدى سافر امريكا و اشتغل على تاكسى و هو معدى قدام بار واحده لابسه مايو بكينى شاورتله فوقفلها و ركبت و قالتله عايزه اروح الحته كذا المهم قالها حاضر يافندم و طول ماهو سايق عمال يبصلها فى المراية فالست قالتله : اسكيوز مى انا عجبتك ولا انت اول مرة تركب معاك واحده لابسه بكينى ؟ قالها لا ده ولا ده انا بس نفسى اعرف هطلعيلى الاجره منين

مرة واحد مصرى واتنين اصحابه سعودى وكويتى ماشين فى الغابة فالسعودى قال انا هصتاد ارنبين والكويتى قال وانا هصتاد حمامتين والمصرى قال انا بقى هصتاد نمرين .. فالسعودى اصتاد الارنبين والكويتى اصتاد الحمامتين والمصرى جه يصتاد النمرين معرفش .. فقال ليه كدة بس يارب وسند على شجرة كده فلقى نمر وراه فالمصرى اعد يجرى والنمر يجرى و...راه هو يجرى و النمر يجرى واره لغاية ماعدا على اصحابه فقالهم امسكو ده بسرعه عقبال ماجيب الثانى

صعيدى راكب طيارة وعايز يروح الحمام فخبط علي كتف المضيفة وهو محرج جدا وسألها هو التاوالات منين ؟ قالتله: نعم ؟ قالها : هو التاوالات منين ؟ قالتله تقصد التواليت ؟ قالها إيوه ... قالتله من الناحية التانية ... فراح خبط عالكتف التاني وسألها : هو التاوالات منين ؟

ذات يوم رأت الأميرة ليلى الثعلب خلف شجرة فسألته: هل انت الثعلب؟ فقال لها نعم .. ثم رأت الاميرة ليلى الثعلب خلف صخرة فسألته :هل انت الثعلب ؟ فقال لها نعم .. ثم رأت الاميرة ليلى الثعلب داخل مغارة فسألته : هل أنت الثعلب ؟ فقال لها: ايوا انا الزفت انا الهباب انا الطين .. سيبينى بقى اعرف اعمل حمام

بلديتنا اتجوز ، مراته خلفت بعد شهر واحد من الجواز .. واحد قاله ازاى كده ؟؟!!! قاله اعوذ بالله يا أخى حتى الحسد فى دى كمان

karem
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
karem

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أكتوبر 12, 2010 7:49 am

هههههههههههههههههههههه
جامدين يامؤمن Laughing
shab men hokok
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
shab men hokok

ذكر
تاريخ الميلاد : 23/09/1989
وظيفتك : سفير النوايا الحسنه

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أكتوبر 12, 2010 10:53 am

اى خدمه يا كيمو
هههههههههههههههههههههههههه
نورت
mohamed_someone
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
mohamed_someone

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 25, 2010 11:01 pm

واحد بيقول لمراته “اعملى محشى” فقالت له “ما بعرفش” قلها “ماليش دعوة”
فراح الشغل ورجع لقى السفرة مليانة محشى قلها “مين اللى عمله؟” فقالت
“معرفش” فأشتكى للبواب، البواب رد وقاله “الشقة ديه مسكونة” فقله “لاياعم
أنا هروح شقة حلوان” فطلع الشقة لقى العفش محلول وهو نازل لقى أربع عفاريت
...بيغنوا “هنروح حلوان هنروح حلوان”ههههههههههههههههه
karem
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
karem

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أكتوبر 26, 2010 12:18 pm

ههههههههههههه
هنروح حلون هنروح حلون ههههههههههههه
mohamed_someone
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
mohamed_someone

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالأربعاء أكتوبر 27, 2010 4:07 am

واحد ماشى فى الشارع لقى واحد ضربه على أفاه بص وراه لقاه واحد طويل وضخم قاله الأفا ده بجد ولا هزار قاله بجد قاله كويس اصلى مابحبش الهزار

أستاذ كان يصحح في أوراق الإمتحان , لقى ورقة مكتوب فيها " يا أستاذ أرجوك لا تفتح الورقة " , فلم يفتح الورقة لكن الفضول قتله , فتردد هل يفتح أم لا وبعد ساعتين من التردد فتح الورقة فوجد مكتوبا فيها " فتحتها برده يا بن الكلب ؟
mohamed_someone
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
mohamed_someone

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالجمعة أكتوبر 29, 2010 11:07 pm

اتنين مساطيل قاعدين قدام مرايا الاول بيقول لصاحبوا مش واجب برده نقوم
نسلم ع الجماعه اللى قاعدين دول قالوا واجب برده ولسه حيقوموا راح التانى
قالوا اقعد يا عم اهم جاييين علينا اهم
هههههههههههههههههههههههههه
حابس نملة ومعذبها
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
حابس نملة ومعذبها

ذكر
تاريخ الميلاد : 15/10/1990
وظيفتك : .........

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالسبت أكتوبر 30, 2010 6:29 am

ههههههههههههههههههههههه
حلوين يات محمد
تسلم
sandy38
المراقبة العامة
المراقبة العامة
sandy38

انثى

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالسبت أكتوبر 30, 2010 10:55 am

اقتباس :
واحدماشى فى الشارع لقى واحد ضربه على أفاه بص وراه لقاه واحد طويل وضخم قالهالأفا ده بجد ولا هزار قاله بجد قاله كويس اصلى مابحبش الهزار

أستاذ كان يصحح في أوراق الإمتحان , لقى ورقة مكتوب فيها " يا أستاذ أرجوكلا تفتح الورقة " , فلم يفتح الورقة لكن الفضول قتله , فتردد هل يفتح أملا وبعد ساعتين من التردد فتح الورقة فوجد مكتوبا فيها " فتحتها برده يابن الكلب ؟

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوين
karem
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
karem

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالسبت أكتوبر 30, 2010 2:42 pm

ههههههههههههههههههههه
mohamed_someone
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
mohamed_someone

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 31, 2010 1:47 am

@~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 1
karem
مبدع يفوق الوصف
مبدع يفوق الوصف
karem

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@   @~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@ - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 31, 2010 5:51 am

ههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
جامده يامحمد

@~~~~@اكبر موسوعه نكت ف المنتدى@~~~~@
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» اكبر ابتســــــــــــــــــــــــــــامة من صنع البشر
» اكبر موسوعة هل تعلم
» اكبر ورده فى العالم
» كتاب الحب المحرم اكبر عملية احتيال فى العالم حتى تثبت صدقة
» باص المنتدى -------------